Kalendář

Čer 24 Po
19:00 TABATA

CO S SEBOU?
pevnou a kvalitní sportovní obuv, ručník, pití (alespoň 0,5 l), na sebe ideálně tílko nebo prodyšné triko a tříčtvrťáky nebo kraťasy (zapotíte se), v chladnějším počasí případně mikinu na protahovací část

PRO KOHO JE CVIČENÍ VHODNÉ?

pro všechny věkové kategorie bez zdravotního omezení (osoby se zdravotními problémy by měly vhodnost cvičení konzultovat s lékařem); vhodné i pro muže

      TABATA

intervalový trénink, střídání 20 s zátěže a 10 s odpočinku po dobu 3-4x 10 minut (mezi sériemi 1-2 min. přestávka)
všichni cvičí společně
lekce se skládá z krátkého zahřátí a dynamického protažení, samotného intervalového tréninku, který je převážně zaměřen na provedení cviků v rytmu hudebního doprovodu, a závěrečného strečinku
jedná se o lekci s intenzivním zatížením
zlepšuje fyzickou kondici, rychlost, sílu, formuje svaly celého těla

 

Čer 25 Út
18:00 Cvičení pro chlapce a děvčata (6-15 let)

Cvičíme každé úterý (září – červen) od 18:00 do 19:00 v tělocvičně TJ Sokol Pokratice. Cvičení vede Mgr. Živcová (mobil 724 877 646).
Cvičení je skutečně pro všechny – tedy třeba i pro děti s postižením (je možný individuální přístup). Přihlásit se můžete přímo na cvičení (raději přijďte o chvilku dříve) nebo tlf. cvičitelce

CENA za rok (září-červen) 500,- Kč. Lze platit pololetně, cena za pololetí 300,- Kč. Možnost zkušební hodiny za 30,- Kč.

Cvičení žactva je určeno pro chlapce a děvčata od 6 do 15 let. Děti se učí základním cvikům na gymnastickém nářadí (přeskoky přes kozu, cvičení na kruzích, na hrazdě, na lavičce, na trampolínce, prostná)  a hrají různé pohybové hry (vybíjená, ulag, basketbal, líný tenis). Gymnastiká cvičení rozvíjí koordinaci, sílu, ohebnost a tak jsou vhodná jako doplněk k jiným sportům.  Cvičíme jednou týdně 60 minut, v úterý od 18 do 19 hodin. Naše hodiny jsou vhodné pro děti, které se chtějí zdokonalit v gymnastice, ale nechtějí dělat tento sport závodně. Mimo hodin v tělocvičně se každoročně  zúčastňujeme soutěže Medvědí stezkou, což je postupová soutěž dvojic v přírodě, kde plníme úkoly z oblasti turistiky. Hodiny vede cvičitelka Pavlína Živcová, která ráda přivítá další mladé cvičence kdykoliv během školního roku. Přihlásit se můžete přímo na cvičení (raději přijďte o chvilku dříve) nebo tlf. cvičitelce.

19:00 Zdravotní cvičení

Cvičení je vhodné pro všechny věkové kategorie (různorodé – blok kalanetiky, strečinku, zdravotního cvičení, cvičení pilates, posilování).
Cvičíme od září 2018 do června 2019 v tělocvičně Sokol Pokratice.
Přihlásit se můžete na tel. 602377489

ZDRAVOTNÍ CVIČENÍ: Je vhodné pro všechny věkové kategorie, neboť má od každého cvičení trochu, nikdy nebývá hodina úplně stejná/totožná/. Náplň cvičení je různorodá, například blok kalanetiky, strečinku, zdravotního cvičení, cvičení pilates, ale i posilování s různou obměnou tělocvičného náčiní – balanční podložky, gumové pásy, dřevěné tyče, činky, gymnabaly, overbaly, točny/rotační disky/, posilovací gumy, malé medicinbaly včetně podložek na cvičení. Vše si je možno zapůjčit v naší TJ Sokol Pokratice. Cvičení je zaměřeno k vylepšení fyzické kondice, zpevnění těla a svalstva, ale i předcházení problémům s inkontinencí/únikem moči/ po porodu a  ve stáří, ale hlavně vylepšení nálady a zapomenutí na stresové situace v prima kolektivu. Nutné s sebou: obuv do tělocvičny, vhodné oblečení, větší ručník na podložku a k pití kohoutkovou vodu/neperlivou/    

Čer 26 St
19:00 STEPBODYFORM

CO S SEBOU?
pevnou sportovní obuv, ručník, pití, sportovní oblečení dle vlastního uvážení

PRO KOHO JE CVIČENÍ VHODNÉ?
pro všechny věkové kategorie (osoby se zdravotními problémy by měly vhodnost cvičení konzultovat s lékařem) lekce stepu Vám pomůžou zvýšit fyzickou kondici a zpevnit svaly celého těla

 

cvičení proběhne POUZE PO PŘEDCHOZÍ DOHODĚ!

aerobní cvičení na pevných bedýnkách/stepech doplněné posilováním celého těla (s náčiním i bez něj)

po cca 20 minutách výstupů na step formou jednoduchých cviků ve svižnějším pohodovém tempu plynule pokračuje posilovacím cvičením a v závěru důkladným protažením

výstupy na step jsou šetrnější k Vašim kloubům v porovnání s klasickým aerobikem

cvičení neobsahuje žádné složité choreografie

 

 

Čer 27 Čt
16:00 Cvičení předškolního žactva

Cvičení je určeno pro děti  ve věku od 4 do 7  roků a je skutečně pro všechny – tedy třeba i pro děti s postižením (je možný individuální přístup). Přihlásit se můžete přímo na cvičení (raději přijďte o chvilku dříve) nebo tlf. Cvičení vede Markéta Huťková.

17:00 Cvičení rodičů s dětmi (R+D)

Cvičení je určeno pro děti ve věku od 2 do 4  roků s dospělým doprovodem (rodiče, prarodiče, strýčkové a tetičky). Přihlásit se můžete přímo na cvičení (raději přijďte o chvilku dříve). Cvičení vede Markéta Hutková.

Čvc 1 Po
19:00 TABATA

CO S SEBOU?
pevnou a kvalitní sportovní obuv, ručník, pití (alespoň 0,5 l), na sebe ideálně tílko nebo prodyšné triko a tříčtvrťáky nebo kraťasy (zapotíte se), v chladnějším počasí případně mikinu na protahovací část

PRO KOHO JE CVIČENÍ VHODNÉ?

pro všechny věkové kategorie bez zdravotního omezení (osoby se zdravotními problémy by měly vhodnost cvičení konzultovat s lékařem); vhodné i pro muže

      TABATA

intervalový trénink, střídání 20 s zátěže a 10 s odpočinku po dobu 3-4x 10 minut (mezi sériemi 1-2 min. přestávka)
všichni cvičí společně
lekce se skládá z krátkého zahřátí a dynamického protažení, samotného intervalového tréninku, který je převážně zaměřen na provedení cviků v rytmu hudebního doprovodu, a závěrečného strečinku
jedná se o lekci s intenzivním zatížením
zlepšuje fyzickou kondici, rychlost, sílu, formuje svaly celého těla

 

Čvc 3 St
19:00 STEPBODYFORM

CO S SEBOU?
pevnou sportovní obuv, ručník, pití, sportovní oblečení dle vlastního uvážení

PRO KOHO JE CVIČENÍ VHODNÉ?
pro všechny věkové kategorie (osoby se zdravotními problémy by měly vhodnost cvičení konzultovat s lékařem) lekce stepu Vám pomůžou zvýšit fyzickou kondici a zpevnit svaly celého těla

 

cvičení proběhne POUZE PO PŘEDCHOZÍ DOHODĚ!

aerobní cvičení na pevných bedýnkách/stepech doplněné posilováním celého těla (s náčiním i bez něj)

po cca 20 minutách výstupů na step formou jednoduchých cviků ve svižnějším pohodovém tempu plynule pokračuje posilovacím cvičením a v závěru důkladným protažením

výstupy na step jsou šetrnější k Vašim kloubům v porovnání s klasickým aerobikem

cvičení neobsahuje žádné složité choreografie

 

 

Čvc 8 Po
19:00 TABATA

CO S SEBOU?
pevnou a kvalitní sportovní obuv, ručník, pití (alespoň 0,5 l), na sebe ideálně tílko nebo prodyšné triko a tříčtvrťáky nebo kraťasy (zapotíte se), v chladnějším počasí případně mikinu na protahovací část

PRO KOHO JE CVIČENÍ VHODNÉ?

pro všechny věkové kategorie bez zdravotního omezení (osoby se zdravotními problémy by měly vhodnost cvičení konzultovat s lékařem); vhodné i pro muže

      TABATA

intervalový trénink, střídání 20 s zátěže a 10 s odpočinku po dobu 3-4x 10 minut (mezi sériemi 1-2 min. přestávka)
všichni cvičí společně
lekce se skládá z krátkého zahřátí a dynamického protažení, samotného intervalového tréninku, který je převážně zaměřen na provedení cviků v rytmu hudebního doprovodu, a závěrečného strečinku
jedná se o lekci s intenzivním zatížením
zlepšuje fyzickou kondici, rychlost, sílu, formuje svaly celého těla

 

Čvc 10 St
19:00 STEPBODYFORM

CO S SEBOU?
pevnou sportovní obuv, ručník, pití, sportovní oblečení dle vlastního uvážení

PRO KOHO JE CVIČENÍ VHODNÉ?
pro všechny věkové kategorie (osoby se zdravotními problémy by měly vhodnost cvičení konzultovat s lékařem) lekce stepu Vám pomůžou zvýšit fyzickou kondici a zpevnit svaly celého těla

 

cvičení proběhne POUZE PO PŘEDCHOZÍ DOHODĚ!

aerobní cvičení na pevných bedýnkách/stepech doplněné posilováním celého těla (s náčiním i bez něj)

po cca 20 minutách výstupů na step formou jednoduchých cviků ve svižnějším pohodovém tempu plynule pokračuje posilovacím cvičením a v závěru důkladným protažením

výstupy na step jsou šetrnější k Vašim kloubům v porovnání s klasickým aerobikem

cvičení neobsahuje žádné složité choreografie

 

 

Čvc 15 Po
19:00 TABATA

CO S SEBOU?
pevnou a kvalitní sportovní obuv, ručník, pití (alespoň 0,5 l), na sebe ideálně tílko nebo prodyšné triko a tříčtvrťáky nebo kraťasy (zapotíte se), v chladnějším počasí případně mikinu na protahovací část

PRO KOHO JE CVIČENÍ VHODNÉ?

pro všechny věkové kategorie bez zdravotního omezení (osoby se zdravotními problémy by měly vhodnost cvičení konzultovat s lékařem); vhodné i pro muže

      TABATA

intervalový trénink, střídání 20 s zátěže a 10 s odpočinku po dobu 3-4x 10 minut (mezi sériemi 1-2 min. přestávka)
všichni cvičí společně
lekce se skládá z krátkého zahřátí a dynamického protažení, samotného intervalového tréninku, který je převážně zaměřen na provedení cviků v rytmu hudebního doprovodu, a závěrečného strečinku
jedná se o lekci s intenzivním zatížením
zlepšuje fyzickou kondici, rychlost, sílu, formuje svaly celého těla

 

Čvc 17 St
19:00 STEPBODYFORM

CO S SEBOU?
pevnou sportovní obuv, ručník, pití, sportovní oblečení dle vlastního uvážení

PRO KOHO JE CVIČENÍ VHODNÉ?
pro všechny věkové kategorie (osoby se zdravotními problémy by měly vhodnost cvičení konzultovat s lékařem) lekce stepu Vám pomůžou zvýšit fyzickou kondici a zpevnit svaly celého těla

 

cvičení proběhne POUZE PO PŘEDCHOZÍ DOHODĚ!

aerobní cvičení na pevných bedýnkách/stepech doplněné posilováním celého těla (s náčiním i bez něj)

po cca 20 minutách výstupů na step formou jednoduchých cviků ve svižnějším pohodovém tempu plynule pokračuje posilovacím cvičením a v závěru důkladným protažením

výstupy na step jsou šetrnější k Vašim kloubům v porovnání s klasickým aerobikem

cvičení neobsahuje žádné složité choreografie

 

 

Čvc 22 Po
19:00 TABATA

CO S SEBOU?
pevnou a kvalitní sportovní obuv, ručník, pití (alespoň 0,5 l), na sebe ideálně tílko nebo prodyšné triko a tříčtvrťáky nebo kraťasy (zapotíte se), v chladnějším počasí případně mikinu na protahovací část

PRO KOHO JE CVIČENÍ VHODNÉ?

pro všechny věkové kategorie bez zdravotního omezení (osoby se zdravotními problémy by měly vhodnost cvičení konzultovat s lékařem); vhodné i pro muže

      TABATA

intervalový trénink, střídání 20 s zátěže a 10 s odpočinku po dobu 3-4x 10 minut (mezi sériemi 1-2 min. přestávka)
všichni cvičí společně
lekce se skládá z krátkého zahřátí a dynamického protažení, samotného intervalového tréninku, který je převážně zaměřen na provedení cviků v rytmu hudebního doprovodu, a závěrečného strečinku
jedná se o lekci s intenzivním zatížením
zlepšuje fyzickou kondici, rychlost, sílu, formuje svaly celého těla

 

Čvc 24 St
19:00 STEPBODYFORM

CO S SEBOU?
pevnou sportovní obuv, ručník, pití, sportovní oblečení dle vlastního uvážení

PRO KOHO JE CVIČENÍ VHODNÉ?
pro všechny věkové kategorie (osoby se zdravotními problémy by měly vhodnost cvičení konzultovat s lékařem) lekce stepu Vám pomůžou zvýšit fyzickou kondici a zpevnit svaly celého těla

 

cvičení proběhne POUZE PO PŘEDCHOZÍ DOHODĚ!

aerobní cvičení na pevných bedýnkách/stepech doplněné posilováním celého těla (s náčiním i bez něj)

po cca 20 minutách výstupů na step formou jednoduchých cviků ve svižnějším pohodovém tempu plynule pokračuje posilovacím cvičením a v závěru důkladným protažením

výstupy na step jsou šetrnější k Vašim kloubům v porovnání s klasickým aerobikem

cvičení neobsahuje žádné složité choreografie

 

 

Čvc 29 Po
19:00 TABATA

CO S SEBOU?
pevnou a kvalitní sportovní obuv, ručník, pití (alespoň 0,5 l), na sebe ideálně tílko nebo prodyšné triko a tříčtvrťáky nebo kraťasy (zapotíte se), v chladnějším počasí případně mikinu na protahovací část

PRO KOHO JE CVIČENÍ VHODNÉ?

pro všechny věkové kategorie bez zdravotního omezení (osoby se zdravotními problémy by měly vhodnost cvičení konzultovat s lékařem); vhodné i pro muže

      TABATA

intervalový trénink, střídání 20 s zátěže a 10 s odpočinku po dobu 3-4x 10 minut (mezi sériemi 1-2 min. přestávka)
všichni cvičí společně
lekce se skládá z krátkého zahřátí a dynamického protažení, samotného intervalového tréninku, který je převážně zaměřen na provedení cviků v rytmu hudebního doprovodu, a závěrečného strečinku
jedná se o lekci s intenzivním zatížením
zlepšuje fyzickou kondici, rychlost, sílu, formuje svaly celého těla

 

Čvc 31 St
19:00 STEPBODYFORM

CO S SEBOU?
pevnou sportovní obuv, ručník, pití, sportovní oblečení dle vlastního uvážení

PRO KOHO JE CVIČENÍ VHODNÉ?
pro všechny věkové kategorie (osoby se zdravotními problémy by měly vhodnost cvičení konzultovat s lékařem) lekce stepu Vám pomůžou zvýšit fyzickou kondici a zpevnit svaly celého těla

 

cvičení proběhne POUZE PO PŘEDCHOZÍ DOHODĚ!

aerobní cvičení na pevných bedýnkách/stepech doplněné posilováním celého těla (s náčiním i bez něj)

po cca 20 minutách výstupů na step formou jednoduchých cviků ve svižnějším pohodovém tempu plynule pokračuje posilovacím cvičením a v závěru důkladným protažením

výstupy na step jsou šetrnější k Vašim kloubům v porovnání s klasickým aerobikem

cvičení neobsahuje žádné složité choreografie

 

 

Srp 5 Po
19:00 TABATA

CO S SEBOU?
pevnou a kvalitní sportovní obuv, ručník, pití (alespoň 0,5 l), na sebe ideálně tílko nebo prodyšné triko a tříčtvrťáky nebo kraťasy (zapotíte se), v chladnějším počasí případně mikinu na protahovací část

PRO KOHO JE CVIČENÍ VHODNÉ?

pro všechny věkové kategorie bez zdravotního omezení (osoby se zdravotními problémy by měly vhodnost cvičení konzultovat s lékařem); vhodné i pro muže

      TABATA

intervalový trénink, střídání 20 s zátěže a 10 s odpočinku po dobu 3-4x 10 minut (mezi sériemi 1-2 min. přestávka)
všichni cvičí společně
lekce se skládá z krátkého zahřátí a dynamického protažení, samotného intervalového tréninku, který je převážně zaměřen na provedení cviků v rytmu hudebního doprovodu, a závěrečného strečinku
jedná se o lekci s intenzivním zatížením
zlepšuje fyzickou kondici, rychlost, sílu, formuje svaly celého těla

 

Srp 7 St
19:00 STEPBODYFORM

CO S SEBOU?
pevnou sportovní obuv, ručník, pití, sportovní oblečení dle vlastního uvážení

PRO KOHO JE CVIČENÍ VHODNÉ?
pro všechny věkové kategorie (osoby se zdravotními problémy by měly vhodnost cvičení konzultovat s lékařem) lekce stepu Vám pomůžou zvýšit fyzickou kondici a zpevnit svaly celého těla

 

cvičení proběhne POUZE PO PŘEDCHOZÍ DOHODĚ!

aerobní cvičení na pevných bedýnkách/stepech doplněné posilováním celého těla (s náčiním i bez něj)

po cca 20 minutách výstupů na step formou jednoduchých cviků ve svižnějším pohodovém tempu plynule pokračuje posilovacím cvičením a v závěru důkladným protažením

výstupy na step jsou šetrnější k Vašim kloubům v porovnání s klasickým aerobikem

cvičení neobsahuje žádné složité choreografie