Kalendář

Čvc 16 Po
19:00 TABATA

CO S SEBOU?
pevnou a kvalitní sportovní obuv, ručník, pití (alespoň 0,5 l), na sebe ideálně tílko nebo prodyšné triko a tříčtvrťáky nebo kraťasy (zapotíte se), v chladnějším počasí případně mikinu na protahovací část

PRO KOHO JE CVIČENÍ VHODNÉ?

pro všechny věkové kategorie bez zdravotního omezení (osoby se zdravotními problémy by měly vhodnost cvičení konzultovat s lékařem); vhodné i pro muže

      TABATA

intervalový trénink, střídání 20 s zátěže a 10 s odpočinku po dobu 3-4x 10 minut (mezi sériemi 1-2 min. přestávka)
všichni cvičí společně
lekce se skládá z krátkého zahřátí a dynamického protažení, samotného intervalového tréninku, který je převážně zaměřen na provedení cviků v rytmu hudebního doprovodu, a závěrečného strečinku
jedná se o lekci s intenzivním zatížením
zlepšuje fyzickou kondici, rychlost, sílu, formuje svaly celého těla

 

Čvc 18 St
19:00 STEPBODYFORM

CO S SEBOU?
pevnou sportovní obuv, ručník, pití, sportovní oblečení dle vlastního uvážení

PRO KOHO JE CVIČENÍ VHODNÉ?
pro všechny věkové kategorie (osoby se zdravotními problémy by měly vhodnost cvičení konzultovat s lékařem) lekce stepu Vám pomůžou zvýšit fyzickou kondici a zpevnit svaly celého těla

 

cvičení proběhne POUZE PO PŘEDCHOZÍ DOHODĚ!

aerobní cvičení na pevných bedýnkách/stepech doplněné posilováním celého těla (s náčiním i bez něj)

po cca 20 minutách výstupů na step formou jednoduchých cviků ve svižnějším pohodovém tempu plynule pokračuje posilovacím cvičením a v závěru důkladným protažením

výstupy na step jsou šetrnější k Vašim kloubům v porovnání s klasickým aerobikem

cvičení neobsahuje žádné složité choreografie

 

 

Čvc 23 Po
19:00 TABATA

CO S SEBOU?
pevnou a kvalitní sportovní obuv, ručník, pití (alespoň 0,5 l), na sebe ideálně tílko nebo prodyšné triko a tříčtvrťáky nebo kraťasy (zapotíte se), v chladnějším počasí případně mikinu na protahovací část

PRO KOHO JE CVIČENÍ VHODNÉ?

pro všechny věkové kategorie bez zdravotního omezení (osoby se zdravotními problémy by měly vhodnost cvičení konzultovat s lékařem); vhodné i pro muže

      TABATA

intervalový trénink, střídání 20 s zátěže a 10 s odpočinku po dobu 3-4x 10 minut (mezi sériemi 1-2 min. přestávka)
všichni cvičí společně
lekce se skládá z krátkého zahřátí a dynamického protažení, samotného intervalového tréninku, který je převážně zaměřen na provedení cviků v rytmu hudebního doprovodu, a závěrečného strečinku
jedná se o lekci s intenzivním zatížením
zlepšuje fyzickou kondici, rychlost, sílu, formuje svaly celého těla

 

Čvc 25 St
19:00 STEPBODYFORM

CO S SEBOU?
pevnou sportovní obuv, ručník, pití, sportovní oblečení dle vlastního uvážení

PRO KOHO JE CVIČENÍ VHODNÉ?
pro všechny věkové kategorie (osoby se zdravotními problémy by měly vhodnost cvičení konzultovat s lékařem) lekce stepu Vám pomůžou zvýšit fyzickou kondici a zpevnit svaly celého těla

 

cvičení proběhne POUZE PO PŘEDCHOZÍ DOHODĚ!

aerobní cvičení na pevných bedýnkách/stepech doplněné posilováním celého těla (s náčiním i bez něj)

po cca 20 minutách výstupů na step formou jednoduchých cviků ve svižnějším pohodovém tempu plynule pokračuje posilovacím cvičením a v závěru důkladným protažením

výstupy na step jsou šetrnější k Vašim kloubům v porovnání s klasickým aerobikem

cvičení neobsahuje žádné složité choreografie

 

 

Čvc 30 Po
19:00 TABATA

CO S SEBOU?
pevnou a kvalitní sportovní obuv, ručník, pití (alespoň 0,5 l), na sebe ideálně tílko nebo prodyšné triko a tříčtvrťáky nebo kraťasy (zapotíte se), v chladnějším počasí případně mikinu na protahovací část

PRO KOHO JE CVIČENÍ VHODNÉ?

pro všechny věkové kategorie bez zdravotního omezení (osoby se zdravotními problémy by měly vhodnost cvičení konzultovat s lékařem); vhodné i pro muže

      TABATA

intervalový trénink, střídání 20 s zátěže a 10 s odpočinku po dobu 3-4x 10 minut (mezi sériemi 1-2 min. přestávka)
všichni cvičí společně
lekce se skládá z krátkého zahřátí a dynamického protažení, samotného intervalového tréninku, který je převážně zaměřen na provedení cviků v rytmu hudebního doprovodu, a závěrečného strečinku
jedná se o lekci s intenzivním zatížením
zlepšuje fyzickou kondici, rychlost, sílu, formuje svaly celého těla

 

Srp 1 St
19:00 STEPBODYFORM

CO S SEBOU?
pevnou sportovní obuv, ručník, pití, sportovní oblečení dle vlastního uvážení

PRO KOHO JE CVIČENÍ VHODNÉ?
pro všechny věkové kategorie (osoby se zdravotními problémy by měly vhodnost cvičení konzultovat s lékařem) lekce stepu Vám pomůžou zvýšit fyzickou kondici a zpevnit svaly celého těla

 

cvičení proběhne POUZE PO PŘEDCHOZÍ DOHODĚ!

aerobní cvičení na pevných bedýnkách/stepech doplněné posilováním celého těla (s náčiním i bez něj)

po cca 20 minutách výstupů na step formou jednoduchých cviků ve svižnějším pohodovém tempu plynule pokračuje posilovacím cvičením a v závěru důkladným protažením

výstupy na step jsou šetrnější k Vašim kloubům v porovnání s klasickým aerobikem

cvičení neobsahuje žádné složité choreografie

 

 

Srp 6 Po
19:00 TABATA

CO S SEBOU?
pevnou a kvalitní sportovní obuv, ručník, pití (alespoň 0,5 l), na sebe ideálně tílko nebo prodyšné triko a tříčtvrťáky nebo kraťasy (zapotíte se), v chladnějším počasí případně mikinu na protahovací část

PRO KOHO JE CVIČENÍ VHODNÉ?

pro všechny věkové kategorie bez zdravotního omezení (osoby se zdravotními problémy by měly vhodnost cvičení konzultovat s lékařem); vhodné i pro muže

      TABATA

intervalový trénink, střídání 20 s zátěže a 10 s odpočinku po dobu 3-4x 10 minut (mezi sériemi 1-2 min. přestávka)
všichni cvičí společně
lekce se skládá z krátkého zahřátí a dynamického protažení, samotného intervalového tréninku, který je převážně zaměřen na provedení cviků v rytmu hudebního doprovodu, a závěrečného strečinku
jedná se o lekci s intenzivním zatížením
zlepšuje fyzickou kondici, rychlost, sílu, formuje svaly celého těla

 

Srp 8 St
19:00 STEPBODYFORM

CO S SEBOU?
pevnou sportovní obuv, ručník, pití, sportovní oblečení dle vlastního uvážení

PRO KOHO JE CVIČENÍ VHODNÉ?
pro všechny věkové kategorie (osoby se zdravotními problémy by měly vhodnost cvičení konzultovat s lékařem) lekce stepu Vám pomůžou zvýšit fyzickou kondici a zpevnit svaly celého těla

 

cvičení proběhne POUZE PO PŘEDCHOZÍ DOHODĚ!

aerobní cvičení na pevných bedýnkách/stepech doplněné posilováním celého těla (s náčiním i bez něj)

po cca 20 minutách výstupů na step formou jednoduchých cviků ve svižnějším pohodovém tempu plynule pokračuje posilovacím cvičením a v závěru důkladným protažením

výstupy na step jsou šetrnější k Vašim kloubům v porovnání s klasickým aerobikem

cvičení neobsahuje žádné složité choreografie

 

 

Srp 13 Po
19:00 TABATA

CO S SEBOU?
pevnou a kvalitní sportovní obuv, ručník, pití (alespoň 0,5 l), na sebe ideálně tílko nebo prodyšné triko a tříčtvrťáky nebo kraťasy (zapotíte se), v chladnějším počasí případně mikinu na protahovací část

PRO KOHO JE CVIČENÍ VHODNÉ?

pro všechny věkové kategorie bez zdravotního omezení (osoby se zdravotními problémy by měly vhodnost cvičení konzultovat s lékařem); vhodné i pro muže

      TABATA

intervalový trénink, střídání 20 s zátěže a 10 s odpočinku po dobu 3-4x 10 minut (mezi sériemi 1-2 min. přestávka)
všichni cvičí společně
lekce se skládá z krátkého zahřátí a dynamického protažení, samotného intervalového tréninku, který je převážně zaměřen na provedení cviků v rytmu hudebního doprovodu, a závěrečného strečinku
jedná se o lekci s intenzivním zatížením
zlepšuje fyzickou kondici, rychlost, sílu, formuje svaly celého těla

 

Srp 15 St
19:00 STEPBODYFORM

CO S SEBOU?
pevnou sportovní obuv, ručník, pití, sportovní oblečení dle vlastního uvážení

PRO KOHO JE CVIČENÍ VHODNÉ?
pro všechny věkové kategorie (osoby se zdravotními problémy by měly vhodnost cvičení konzultovat s lékařem) lekce stepu Vám pomůžou zvýšit fyzickou kondici a zpevnit svaly celého těla

 

cvičení proběhne POUZE PO PŘEDCHOZÍ DOHODĚ!

aerobní cvičení na pevných bedýnkách/stepech doplněné posilováním celého těla (s náčiním i bez něj)

po cca 20 minutách výstupů na step formou jednoduchých cviků ve svižnějším pohodovém tempu plynule pokračuje posilovacím cvičením a v závěru důkladným protažením

výstupy na step jsou šetrnější k Vašim kloubům v porovnání s klasickým aerobikem

cvičení neobsahuje žádné složité choreografie

 

 

Srp 20 Po
19:00 TABATA

CO S SEBOU?
pevnou a kvalitní sportovní obuv, ručník, pití (alespoň 0,5 l), na sebe ideálně tílko nebo prodyšné triko a tříčtvrťáky nebo kraťasy (zapotíte se), v chladnějším počasí případně mikinu na protahovací část

PRO KOHO JE CVIČENÍ VHODNÉ?

pro všechny věkové kategorie bez zdravotního omezení (osoby se zdravotními problémy by měly vhodnost cvičení konzultovat s lékařem); vhodné i pro muže

      TABATA

intervalový trénink, střídání 20 s zátěže a 10 s odpočinku po dobu 3-4x 10 minut (mezi sériemi 1-2 min. přestávka)
všichni cvičí společně
lekce se skládá z krátkého zahřátí a dynamického protažení, samotného intervalového tréninku, který je převážně zaměřen na provedení cviků v rytmu hudebního doprovodu, a závěrečného strečinku
jedná se o lekci s intenzivním zatížením
zlepšuje fyzickou kondici, rychlost, sílu, formuje svaly celého těla

 

Srp 22 St
19:00 STEPBODYFORM

CO S SEBOU?
pevnou sportovní obuv, ručník, pití, sportovní oblečení dle vlastního uvážení

PRO KOHO JE CVIČENÍ VHODNÉ?
pro všechny věkové kategorie (osoby se zdravotními problémy by měly vhodnost cvičení konzultovat s lékařem) lekce stepu Vám pomůžou zvýšit fyzickou kondici a zpevnit svaly celého těla

 

cvičení proběhne POUZE PO PŘEDCHOZÍ DOHODĚ!

aerobní cvičení na pevných bedýnkách/stepech doplněné posilováním celého těla (s náčiním i bez něj)

po cca 20 minutách výstupů na step formou jednoduchých cviků ve svižnějším pohodovém tempu plynule pokračuje posilovacím cvičením a v závěru důkladným protažením

výstupy na step jsou šetrnější k Vašim kloubům v porovnání s klasickým aerobikem

cvičení neobsahuje žádné složité choreografie

 

 

Srp 27 Po
19:00 TABATA

CO S SEBOU?
pevnou a kvalitní sportovní obuv, ručník, pití (alespoň 0,5 l), na sebe ideálně tílko nebo prodyšné triko a tříčtvrťáky nebo kraťasy (zapotíte se), v chladnějším počasí případně mikinu na protahovací část

PRO KOHO JE CVIČENÍ VHODNÉ?

pro všechny věkové kategorie bez zdravotního omezení (osoby se zdravotními problémy by měly vhodnost cvičení konzultovat s lékařem); vhodné i pro muže

      TABATA

intervalový trénink, střídání 20 s zátěže a 10 s odpočinku po dobu 3-4x 10 minut (mezi sériemi 1-2 min. přestávka)
všichni cvičí společně
lekce se skládá z krátkého zahřátí a dynamického protažení, samotného intervalového tréninku, který je převážně zaměřen na provedení cviků v rytmu hudebního doprovodu, a závěrečného strečinku
jedná se o lekci s intenzivním zatížením
zlepšuje fyzickou kondici, rychlost, sílu, formuje svaly celého těla

 

Srp 29 St
19:00 STEPBODYFORM

CO S SEBOU?
pevnou sportovní obuv, ručník, pití, sportovní oblečení dle vlastního uvážení

PRO KOHO JE CVIČENÍ VHODNÉ?
pro všechny věkové kategorie (osoby se zdravotními problémy by měly vhodnost cvičení konzultovat s lékařem) lekce stepu Vám pomůžou zvýšit fyzickou kondici a zpevnit svaly celého těla

 

cvičení proběhne POUZE PO PŘEDCHOZÍ DOHODĚ!

aerobní cvičení na pevných bedýnkách/stepech doplněné posilováním celého těla (s náčiním i bez něj)

po cca 20 minutách výstupů na step formou jednoduchých cviků ve svižnějším pohodovém tempu plynule pokračuje posilovacím cvičením a v závěru důkladným protažením

výstupy na step jsou šetrnější k Vašim kloubům v porovnání s klasickým aerobikem

cvičení neobsahuje žádné složité choreografie